2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

Išaiškintas sapnas arba... apie nieką



Sapnavau, kad mano viduje sėdi Ribentropas su Molotovu ir mane dalinasi. Širdis rusams, kepenys vokiečiams, inkstai rusams, kasa... Kasa po velnių. Sėdi abu, kikena ir dalinasi mane. Ribentropui, Molotovui, Molotovui, Danieliui... Lyg iš Batuoto katino.

Nubudęs pagalvojau – iš kur mano viduje galėjo atsirasti Ribentropas ir Molotovas? Esu kažkur skaitęs, kad sapnas (neva) yra projekcija paskutinės minties prieš užmingant, kurios jau neatsimename. Labai atsiprašau, bet prieš užmigdamas tikrai negalėjau galvoti apie juos... Galėjau apie Ahnenerbe, FNTT vadus, VMI ar tarnybą, kurioje dirba mano brolis. Bet ir tai...


Ilgiau pamąsčius kilo įtarimas, jog persiskaičiau vieno Pelevino apsakymo. Jis vadinasi "ОткровениеКрегера (комплект документов)" ("Kregerio atradimas (dokumentų komplektas)"). Dažnai skaitau šį trumputį apsakymą, ar kaip jį bepavadinsi. Ir kiekvieną kartą jis mane išmuša iš vėžių.

Mano galva tai su žmogumi ir turėtų daryti literatūra.

Jame nėra nieko apie Molotovą. Tačiau jame cituojamas "Ahnenerbe" rekonstruktoriaus, štandartengemaindeforšterio AS, jaunesniojo imperijos mago, T.Kregerio (taip taip, ir aš iškart prisimenu Tomo Mano "Tonio Kregerį") laiškas, o tiksliau raportas reichsfiureriui Heinrichui Himleriui.

Ir nors apsakymą logiška skaityti "Ugninių metų atminties" ciklo kontekste, mane taip paveikė būtent jis vienas.

Paskutinės eilutės yra šios (aš neatimu intrigos iš būsimų skaitytojų – jokios intrigos ten nėra):

"Žinai, Emma... Kai kada man atrodo, kad ne aš gyvenu, o fiureris gyvena manyje..."

Gal prieš užmigdamas galvojau apie šias eilutes? Bet kodėl į sapną atėjo būtent Ribentropas su Molotovu?!

Ir čia prisiminiau vieną kažkada viename bare paryčiui nugirstą frazę. Aš kažkam prieš kažkieno valią pasakojau apie savo mėgstamus kokteilius, gurkšnodamas "Baltąjį rusą". Matyt pasakojau įkyriai. "Žinai, o nenorėtum paragauti Molotovo kokteilio? Sako labai stiprus", - mane pavarė kažkas.

"Molotovo kokteilis"! Štai kas! Štai kam Ribentropui ir Molotovui reikia mano vidurių, širdies, gyslų. Jie darys kokteilį! Aš išaiškinau sapną! Savo, ar tų dviejų manyje, ne taip svarbu. Kokteilio sprogimas išneš ir mašiną, ir keleivius.

Užduotys namams:

"Baltasis Rusas": išmaišyti degtinę, Kahlua kavos likerį (3 prie 2) ir supilti nestipriai plaktą grietinėlę su ledu. Jei neturite grietinėlės išeis "Juodasis Rusas".

Gerti greitai ir ne po vieną. Fone turėtų skambėti „The Doors“ ar bent jau koks Nickas Cave'as. Jei šalia yra moteris - lįskite. Jei jūs moteris - leiskite. Svarbiausia šiąnakt neužmigti. Kitaip išsidalins parazitai. 



5 komentarai:

  1. nu ir nurautas tekstas

    AtsakytiPanaikinti
  2. geras tekstas.aiškiau nebūna. nebent pačio Pelevino paskaičius.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pamenu kai ir aš atėjau į sapnų analizės sritį, kai išaiškinau pirmąjį sapną, buvo panašus džiaugsmas :)
    O kai pradedi gilintis, skaitinėti, galiausiai supranti, kad sapnai nėra kažkas visiškai mistiško, smegenys juos kuria su tam tikra sistema, naudodamos pasąmonės materiją :)
    Bet išaiškinti visko negalima, čia faktas :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. spėju kad,šita pasaka rašyta po kažkurio tais kokteilio,ar kartu su juo ;)..Taigi,ir kaip tą namų užduotį įvykdyti kai kokteilį ruošiasi gerti moteris?

    AtsakytiPanaikinti